راشینراشین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

فندقم، راشین

(چهارشنبه 11 تیر) تولد با بابایی

1393/4/11 17:36
نویسنده : مامان عاطفه
423 بازدید
اشتراک گذاری

                                                            

دیروز عصر بابایی با یه کیک خوشگل اومد خونه اخه ما 3 تیر یعنی تولد دختر گلی خونه نبودیم و با بابابی تولد دخترمونو جشن نگرفتیم با کیمیا جون یه جشن 4 فره گرفتیم خیلی بهمون خوش گذشت همش می خواستی به کیک دست بزنی منم هی جای کیک عوض می کردم

در حال شکار کیک

عزیز دلم، تولدت مبارک و همه چیزهای خوب برات ارزو میکنم.

این روزها سعی میکنی راه بری و یه قدم برمیداری و برای قدم بعدی میترسی و میشینی. تا یادم نرفته واکسن یک سالگیتو دوشنبه 9 تیر زدیم موقعی که خانم داشت واکسنتو میزد فقط به دستش نگاه می کردی قربونت برم هیچ حرکتی نکردی.

                                                     راشین عاشقتم

پسندها (2)

نظرات (1)

دنیا
21 تیر 93 17:18
قربونت برم خوشگل من.خدا حفظت کنه عزیز دلم.خوشحال میشم به منم سر بزنین
مامان عاطفه
پاسخ
مرسی از لطفتون