راشینراشین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

فندقم، راشین

فندقم بزرگ میشه و من.......

1393/6/18 16:19
نویسنده : مامان عاطفه
668 بازدید
اشتراک گذاری

                                                         جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

دختر زیبای من بزرگ و بزرگ تر میشه و من مبهوت این دقایق و دلگیر از زمانه و چقدر باورنکردنی بزرگ میشه و میدانم گریزی نیست و این ماهها مثل برق و باد میگذرن و فندقم به خانمی تبدیل میشه.  دخترکم که توان حرکت نداشت الان قدمهای محکمی برمیداره و دخترکم ناتوان از حرف زدن این روزها در حال تلاش و در وقت نیاز میشم مامانی و هیج وقت فکر نمیکردم شنیدن حرف ها و کلمات دست و چاشکسته ای مثل ک (ka) و ص (sa) و ش (sha) که معنیشان را فقط من میفهمم مرا به وجد بیاورد و برایم زیباترین آهنگ ها شود.

 فکر میکردم با بزرگ شدن راشینم، پیر میشم ولی تو یک سال و دو ماه با هم رشد کردیم و بزرگ شدیم انگار با تو راه رفتن یاد گرفتم. با بزرگ شدنت من هم صبورتر میشم و تو صبر را به من اموختی. نازنینم، میدانم در اینده ای نه چندان دور دلم برای روزهایی که در حال گذراست تنگ خواهد شد.......

روزهایی که فقط من آن را به خاطر خواهم سپرد... و خدا

 

 

پسندها (10)

نظرات (2)

فروغ
21 شهریور 93 16:53
سلام.تازه با وبلاگتون آشنا شدم هزار ماشاا.. به اين گل دختر خدا براتون حفظش کنه به من هم سر بزنيد خوشحال ميشم با هم دوست بشيم
مامان عاطفه
پاسخ
حتما عزیزم شمارو لینک میکنم
مامانِ بهار
21 شهریور 93 17:02
....................................................................................@@@@@.. ..........................................................................................@...... .........................................................................................@....... .........................................................................................@....... .........................................................................................@....... ........................................................................................@....... ..................................................................................@@@@@.. .....................................@@@.......@@@................................... ...................................@@@@.....@@@@............................. ..................................@@@@@..@@@@@.......................... ...................................@@@@@@@@@@........................ ....................................@@@@@@@@@...................... .......................................@@@@@@@..................... .........................................@@@@@..................... ............................................@@@..................... ..............................................@..................... .................................................................. .........@................@................................. .........@................@.............................. .........@................@............................ .........@................@.......................... ..........@..............@........................ ...........@............@...................... .............@........@................... ...............@@@....................
مامان عاطفه
پاسخ
ممنونم عزیزم