راشینراشین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

فندقم، راشین

27 اردیبهشت 93

1393/3/4 19:25
نویسنده : مامان عاطفه
282 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل نازم، ببخشید که دیر به دیر خاطرات قشنگتو به روز رسانی میکنم بیش از دو هفته میشه که اومدیم خونه مادر خیلی بهت خوش میگذره فقط مادر رو می خوای با من کاری نداری در مواقع نیاز مثل شیر خوردن و تعویض پوشک یاد من می افتی خیلی به مادر وابسته ای. دوشنبه اگه خدا بخواد و دایی مارو ببره میریم خونه پیش بابا علی دلمون برای بابایی تنگ شده. از لطف دستای ناز و سفیدت چشمام عفونی شده یه هفته میشه که دارم با این وضعیت سر میکنم تا دیروز نمی تونستم خوب ببینم وای چی بگم از ورم صورت و چشمم خداکنه تا دوشنبه خوب بشم که بابا منو این قیافه نبینه. تا یادم نرفت بگم که فردا تولد دایی رضاست. دایی رضا تولدت مبارک.

این عکسها رو تو باغ خاله طاهره گرفتیم.

با محمدرضا مشغول پفیلا خوردن، پفیلا رو ریختید رو زمین و می خورید

پسندها (2)

نظرات (0)