راشینراشین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

فندقم، راشین

نوروز 94

1394/1/26 14:26
نویسنده : مامان عاطفه
927 بازدید
اشتراک گذاری

اینک بهار‌٬ پاورچین ٬ پاورچین به کوی وبرزن پای می نهد ودل وجان را طراوتی دیگر می بخشد و بار دیگر دفتر ایام ٬ ورق می خورد.

۱۵ روزتعطیلی را هرکسی یه جوری تمام کرد ، عده ای به دیدوبازدید ، عده ای به مسافرت رفتند و عده ای ... و ما هم به مسافرت دور یه هفته ای  و یه مسافرت نزدیک چند روزه ای رفتیم. تعطیلات خوبی بود و منم فرصت رو غنیمت شمردم و پروژه خداحافظ شیر مامان رو به اتمام رسوندم و البته و صدالبته با صبوریهای فندقم.

میدونم روزهای اول بدون شیر زندگی برات لذتی نداشت و میدونم گریه ها و بغض هات برای از دست دادن لذیذترین شیر دنیا بود و میدونم تو هم روزی احساس منو درک میکنی.....

خوشحالم كه در طول اين بيست و یکماه تونستم با شيره جونم به رشد و سلامتي ات كمك كنم.اما از شير گرفتن و مستقل شدنت به اين معني نيست كه من و تو از هم دور ميشیم ،ماماني هميشه با اغوش باز در كنارته و تو ميتوني هر لحظه  وبراي هميشه بهم تكيه كني. 

 

آخ جون پله راضی

وقتی خودم سر خودم کلاه میزارم

 

 

مایو از جنس پیشی با دمش

و باز هم پله 

سخته بند کفشمو نگهدارم و از پله برم بالاچشمکخندونک 

حالا راحت شدم

  چه لذتی داره بدون کفش راه رفتنراضی

خسته شدم از بس از این پله بالا و پایین رفتم یکم استراحت کنمزبان

چیه اخه هرکاری میکنم میدویید دوربین میارین نمیخوام عکس بگیرمشاکی

محجبه میشوم............

 

 

نظرات (19)

مامان لیدا
1 اردیبهشت 94 23:46
راشین جونم چه بامزه ای همیشه به گردش و شادی
مامان عاطفه
پاسخ
ممنون مامان لیدای عزیز، ببوس روی ماه ادرینا رو
مامانی
2 اردیبهشت 94 8:47
خوش به حال خاله جون من که متاسفانه به خاطر شاغل بودنم نتونستم بیشتر از چند ماه به آنیسا شیر بدم
مامان عاطفه
پاسخ
گاهی اوقات شرایط طوریه که هر کدوم از ما مجبوریم از یه سری کارهایی که دوست داریم دست بکشیم
مامان زهره
2 اردیبهشت 94 9:31
چه عکس قشنگی چه دختر نازی وچه ژست جالبی خیلی دوست داشتنی شدی راشین جونم دوستت دارم میبوسمت
مامان عاطفه
پاسخ
ممنون عزیزم
عمه فروغ
2 اردیبهشت 94 12:05
خوشحالم که تعطیلات خوبی داشتید و بهتون خوش گذشته همیشه به گردش و شادیآفرین به راشین گلم که با موفقیت پروژه از شیر گرفتن رو هم پشت سر گذاشته ان شاا.. همیشه در تمام مراحل زندگیت موفق باشی راشین گلم
مامان عاطفه
پاسخ
ممنون فروغ جون
مامی پدرام فینگیل
2 اردیبهشت 94 15:34
خیلی نازی عزیزم
مامان عاطفه
پاسخ
ممنون گلم
نیکتا
2 اردیبهشت 94 15:35
_______________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶ (♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥) سلام ...وبتون خیلی عالیه راستی به منم سر بزنید اگر با تبادل لینک موافقید ، حتمـــــــــــــــــــــــا خبر بدید تا لینکتون کنم
مامان عاطفه
پاسخ
ممنون عزیزم ،حتما
نیکتا
2 اردیبهشت 94 16:32
ممنون که سر زدید شما هم لینک شدید
مامان راحله
2 اردیبهشت 94 17:09
سلام عزیزم .. ان شالله هر روزتون رو به شادی بگذرونید گلم بوس برای عزیز دلم
مامان عاطفه
پاسخ
ممنون راحله جون
مامانِ آیلین
2 اردیبهشت 94 19:19
عزیزم دختر کوچولوت خیلی نازه درپناه خدا باشه لینکت کردم
مامان عاطفه
پاسخ
ممنون عزیزم ، شما هم لینک شدی
ĸoѕαr
3 اردیبهشت 94 12:08
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان عاطفه
پاسخ
ممنون نظر لطفتونه
♥ایدا♥
5 اردیبهشت 94 16:50
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•* سلام ماشالله دختره نازی دارید اگر با لینک کردن موافقید خبرم کنید من اپم خوش حال میشم سری بزنید
مامان عاطفه
پاسخ
سلام عزیزم حتما
مامان راحله
6 اردیبهشت 94 18:02
____________@@_@__@_____@ ___________@@@_____@@___@@@@@ __________@@@@______@@_@____@@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@_______@ _________@@@@@_____@_______@ __________@@@@@____@______@ ___________@@@@@@@______@ __@@@_________@@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____
خاله راشین
6 اردیبهشت 94 22:37
سلام عشقم چه خواهرزاده خوش تیپی دارم....کم کم داره شبیه خاله اش می شه....
مامان عاطفه
پاسخ
بعله
مامان کارن( رزیتا )
9 اردیبهشت 94 8:08
ای جاااان چه دختر ماهی
مامان عاطفه
پاسخ
ممنون گلم
خاله راشین
16 اردیبهشت 94 12:43
از مادر راشین خواستاریم تا عکس ها را بروز رسانی نماید.
مامان عاطفه
پاسخ
چشششششششششششششم
apple
16 اردیبهشت 94 19:31
چه نی نی خوشگلی دارین ما تولیدی پوشاک بچه گانه أپل هستیم خوشحال می شم از سایت ما دیدن کنید 09122709376 apple-kids-wear.com applekidswear.niniweblog.com
مامان عاطفه
پاسخ
ممنون عزیزم
فاطمه مامان صدرا
17 اردیبهشت 94 6:29
راشین جونم خیلی نازی. خدا حفظش کنه براتون
مامان عاطفه
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان الى
18 اردیبهشت 94 13:09
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
نیکتا
4 خرداد 94 15:39
سلام من در جشنواره ی نی نی وبلاگ شرکت کردم ....خوشحال میشم عدد 75 را به سامانه 1000891010 برای رأی دادن به من پیامک کنید اگر دوست دارید به وبم بیاید تا عکسمو ببینید . به کمک شما احتیاج دارم.